Monday, December 14, 2009

rintihan mazliza


okay, ceta ni best. besed on true story. ex bf aku yg hdiahkan dulu. haha. poyo ja an bf hadiahkan gf novel. tpi okay what, tak penah org buat. novel ni cita pasal hantu2 aa, aku mmg minat gila ahh cita2 mcm ni. hee. sian oh mazliza tu, dah la kena rogol, pastu bunuh lak. nnges2 aku baca novel niyy. sdey weyy. laki ni pantang nmpak budak lawa2, sure ada bad intention. i know not all of them mcm tu, but ada laa jugak perangai mcm tu. rogol la apa laa. try pk kalo org lain bt kat kakak or adik kau nnt, baru korang paham kn. haaa, aku da stat la nak besyarah ni. hehhh.

1 comment:

  1. aku dah lame cari novel ni...last aku jumpe novel ni awal tahun ni..tapi sayang..lepas aku beli je novel ni tertinggal kat kedai mane ntah..sdar2 balik umah novel ni tak de..nampak sangat novel ni tak de rezeki untuk aku..

    ReplyDelete